ملاقات کوتاه ترین و بلندترین زن و مرد جهان در مصر


ملاقات کوتاه ترین و بلندترین زن و مرد جهان در مصر  بلندترین مرد جهان که یک مرد چینی است در مصر با کوتاه ترین زن جهان ملاقات نمود که تصاویر و عکسهای جالبی را کنار هم رقم زدند. صاحبان رکورد بلند قدترین و کوتاه ترین هایدنیا و جهان در کتاب رکورد های گینس با هم دیدار کردند  تصویر جالب و دیدنی ...نوشته ملاقات کوتاه ترین و بلندترین زن و مرد جهان در مصر اولین بار در بیا تو تفریح. پدیدار شد.]]>

ملاقات کوتاه ترین و بلندترین زن و مرد جهان در مصر

بلندقدترین مرددنیا و جهان با کوتاه قدترین زن جهان ملاقات کرد ، ملاقاتی برنامه ریزی شده در مقابل اهرام ثلاثه مصر.صاحبان رکورد ترین های قد دردنیا و جهان روز گذشته درکنار اهرام ثلاثه مصر باستانی با هم دیدار کردند.

پادشاه کنن، از ترکیه، دارای بلندترین رکورد قد انسان در جهان با ارتفاع ۲۴۶٫۵ سانتیمتر «۸ فوت ۱ اینچ» است و جیوتی امگه از هند دارای عنوان رکورد های گینس برای کوتاه ترین زن جهان است که فقط ۶۲٫۸ سانتی متر «۲ فوت ۰۶» قد دارد.

به گزارش پارس ناز این قرار ملاقات توسط یکی از شرکت های گردشگری مصر و به منظور رونق این صنعت در یکی از زیباترین جاذبه های گردشگریدنیا و جهان تدارک دیده شده بود.

سال ۲۰۱۱ بود که نام جیوتی آمجه ، دختر ۶۲٫۸ سانتی متری هندی بعنوان کوتاه ترین و کوچک‌ ترین زندنیا و جهان در کتاب کتاب گینس ثبت شد ، او که بدلیل اختلالات هورمونی و بیماری استخوان ناشی ازآن کوچک ترین زندنیا و جهان شده بود در ۲۴ سالگی ازدواج کرد.

ملاقات کوتاه ترین و بلندترین زن و مرد جهان در مصر

به گزارش پارس ناز، پادشاه کوسن با ۲ متر و ۵۱ سانتی متر بلند قد قد ترین فرددنیا و جهان نیز اهل ترکیه است و نامش در کتاب رکورد های کتاب گینس ثبت شده است، وی همچنین صاحب بلند ترین پای جهان نیز است.

جالب و خواندنی


جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



پنج شنبه 12 بهمن 1396